یاران دلبر..

ما همه یاران دلبریم ... کاش

یاران دلبر..

ما همه یاران دلبریم ... کاش

همان شعر هایی که عصر جمعه ها صدای دیلینگ دیلنگ موبایلتان را در می آورد..
شعرهایی که تلنگری هستند برای یار دلبر شدن...کاش

بایگانی
پیوندها

من آلوده در این غیبت کبری ماندم..

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۳۳ ب.ظ

من که در پیچ و خمِ جاده ی دنیا ماندم..

دردم این ست چرا این همه تنها ماندم..

یک نفر نیست به دادِ منِ تنها برسد..

در پیِ راه بلد، در دل صحرا ماندم..

در حقیقت شده آیا که بپرسم از خود..

چقدر منتظر یوسف زهرا ماندم..؟

من به دنبال تو، اما تو کنارم هستی..

آه ، من با لب تشنه لب دریا ماندم..

چه کسی گفته که تو غایبی آقا؟ غلط است..

منِ آلوده در این غیبت کبری ماندم..

نوکری روسیَه ام، جای تعجب دارد..

با تمام بدی ام، باز هم آقا ماندم..

یا بگویید بیا، یا که بگویید برو..

خسته ام بس که در این شاید و اما ماندم..

کربلا پای پیاده چقَدَر می چسبد..

من که امسال هم از کربلا جا ماندم..؟

_______

اللهم عجل لولیک الفرج بحق الزهرا (س) 

تعجیل در فرجش ، گناه نکنیم...!

پیام عصر جمعه ی هشتمین روز از هشتمین ماه سال 1394

یاران دلبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۸
داش مسعود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی